НАВЧАННЯ В, З І ЧЕРЕЗ ПІДПРИЄМНИЦТВО. УРОКИ, ДОБУТІ З ЕКСПЕРИМЕНТУ В ОСВІТІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Автор(и)

  • Ханс Ельбесхаузен Університет у м. Копенгаген, Факультет комунікації
  • Валентина Ільганаєва Ужгородський інститут культури й мистецтва (Ужгород, Україна)

Ключові слова:

соціально-культурне підприємництво, навчання підприємництву, моделі процесів, перевірені моделі

Анотація

У ряді експериментальних курсів із підприємництвом як змістом, підходом та методом було виявлено, що студенти, які працюють із проектами соціально-культурного підприємництва, частіше надають чіткі коментарі щодо моделей, що використовуються на курсах, ніж студенти, які працюють з економічними проблемами. Метою статті є розглянути, чи потребують моделі процесів для розвитку підприємницької освіти для адаптації до кращої відповідності конкретній структурі та процесам у соціокультурних сферах підприємництва. Передбачається, що моделі, що використовуються в освіті підприємництва, були розроблені на основі досліджень, викладання та фактичної практики в економічній галузі та згодом узагальнені. Наш метод аналізу - «Аналіз критичного дискурсу».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Alvord, S. H., Brown, L. D., & Letts, C. W., 2004. Social Entrepreneurship and Societal Transformation: An Exploratory Study. The journal of applied behavioral science, 40(3), 260-282.

Andersen, B., 1999. Business process improvement toolbox. ASQ Quality Press.

Aronsson, M., 2004. Education matters - but does entrepreneurship education? An interview with David Birch. Academy of Management Learning & Education, 3(3), 289-292.

Bager, L. T., Blenker, P., Rasmussen, P., & Thrane, C., 2010. Entreprenørskabsundervisning -proces, refleksion og handling. AU Center for Entreprenørskab og Innovation.

Blenker, P., Korsgaard, S., Neergaard, H., & Thrane, C., 2011. The questions we care about: paradigms and progression in entrepreneurship education. Industry and Higher Education, 25(6), 417-427.

Blenker, P., Frederiksen, S. H., Korsgaard, S., Müller, S., Neergaard, H., & Thrane, C. (2012). Entrepreneurship as everyday practice: towards a personalized pedagogy of enterprise education. Industry and Higher Education, 26(6), 417-430.

Deming, W. E., 1986. Out of the crisis. Cambridge, MA: Massachusetts Institute of Technology. Center for Advanced Engineering Study, 6.

Elbeshausen, H., Lunddahl Jensen, A., & Riis, R., 2012. Tag en bid af praksis: Pædagogisk værktøj til entreprenørskabsundervisning i praksis indenfor informationsvidenskab og kulturformidling. See: https://www.yumpu.com/da/document/view/18285529/laes-rapporten-tag-en-bid-af-praksis-fonden-for-entreprenrskab

Engeström, Y., 2001. Expansive learning at work: Toward an activity theoretical reconceptualization. Journal of education and work, 14(1), 133-156.

Engeström, Y., 2004. New forms of learning in co-configuration work. Journal of Workplace Learning, 16(1/2), 11-21.

Engeström, Y., 2007. From stabilization knowledge to possibility knowledge in organizational learning. Management learning, 38(3), 271-275.

Fairclough, N., 1992. Discourse and social change. Polity Press

Friis, M. & Hunov, A.C.A., 2013. Børnenes Underground - en koncert for børn. Unpublished.

Gibb, A., 2005. Towards the entrepreneurial university. Entrepreneurship education as a lever for change. National Council for Graduate Entrepreneurship (NCGE). Policy paper, 3, 1-46.

Hannon, P.D., 2005. Philosophies of enterprise and entrepreneurship education and challenges for higher education in the UK. The International Journal of Entrepreneurship and Innovation 6, no. 2: 105-114.

Higgins, D., Smith, K., & Mirza, M., 2013. Entrepreneurial education: reflexive approaches to entrepreneurial learning in practice. Journal of Entrepreneurship, 22(2), 135-160.

Hodge, B., Anthony, W., Gales, L., 1996. Organizational Theory: A Strategic Approach. Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ.

Honig, B., 2004. Entrepreneurship education: toward a model of contingency-based business planning. Academy of Management Learning & Education 3, no. 3: 258-273.

Klamer, A. (2011). Cultural entrepreneurship. The Review of Austrian Economics, 24(2), 141-156.

Kolb, D. A. (1984). Experiential learning: Experience as the source of learning and development (Vol. 1). Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.

Kromann-Andersen, E. & Jensen, I.F., 2009. KIE-modellen: innovativ undervisning i videregående uddannelser. Erhvervsskolernes Forlag.

Löbler, H. 2006. Learning entrepreneurship from a constructivist perspective. Technology Analysis & Strategic Management, 18(1), 19-38.

McConnell, S., 2010. Rapid development: taming wild software schedules. O'Reilly Media, Inc..

Pittaway, L., & Cope, J., 2006. Entrepreneurship Education: A Systematic Review of the Evidence. See http://gees.pbworks.com/f/entrepreneurshipeducation.pdf

Rae, D., 2010. Universities and enterprise education: responding to the challenges of the new era. Journal of Small Business and Enterprise Development, 17(4), 591-606.

Sarasvathy, S. D., 1998. How Do Firms Come to Be?: Towards a Theory of the Prefirm (Doctoral dissertation, Carnegie Mellon University).

Sarasvathy, S. D., 2001. Causation and effectuation: Toward a theoretical shift from economic inevitability to entrepreneurial contingency. Academy of Management Review 26, no. 2: 243-263.

Sarasvathy, S. D., 2004. The questions we ask and the questions we care about: reformulating some problems in entrepreneurship research. Journal of Business Venturing, 19(5), 707-717.

Sarasvathy, S.D. & Venkataraman, S., 2011. Entrepreneurship as method: Open questions for an entrepreneurial future. Entrepreneurship Theory and Practice 35, no. 1: 113-135.

Shane, S. & Venkataraman, S., 2000. The promise of entrepreneurship as a field of research. Academy of Management Review 25, no. 1: 217-226.

Spinosa, C., Flores, F., & Dreyfus, H. L. (1999). Disclosing new worlds: Entrepreneurship, democratic action, and the cultivation of solidarity. MIT Press.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-18

Як цитувати

Elbeshausen, H., & Ilganaeva, V. (2019). НАВЧАННЯ В, З І ЧЕРЕЗ ПІДПРИЄМНИЦТВО. УРОКИ, ДОБУТІ З ЕКСПЕРИМЕНТУ В ОСВІТІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА. Соціальні комунікації: теорія і практика, 9(2), 41–48. вилучено із https://new.comteka.com.ua/index.php/journal/article/view/52

Номер

Розділ

Прикладні соціально-комунікаційні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають