НАВЧАННЯ В, З І ЧЕРЕЗ ПІДПРИЄМНИЦТВО. УРОКИ, ДОБУТІ З ЕКСПЕРИМЕНТУ В ОСВІТІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
Ключові слова:
соціально-культурне підприємництво, навчання підприємництву, моделі процесів, перевірені моделіАнотація
У ряді експериментальних курсів із підприємництвом як змістом, підходом та методом було виявлено, що студенти, які працюють із проектами соціально-культурного підприємництва, частіше надають чіткі коментарі щодо моделей, що використовуються на курсах, ніж студенти, які працюють з економічними проблемами. Метою статті є розглянути, чи потребують моделі процесів для розвитку підприємницької освіти для адаптації до кращої відповідності конкретній структурі та процесам у соціокультурних сферах підприємництва. Передбачається, що моделі, що використовуються в освіті підприємництва, були розроблені на основі досліджень, викладання та фактичної практики в економічній галузі та згодом узагальнені. Наш метод аналізу - «Аналіз критичного дискурсу».
Завантаження
Посилання
Alvord, S. H., Brown, L. D., & Letts, C. W., 2004. Social Entrepreneurship and Societal Transformation: An Exploratory Study. The journal of applied behavioral science, 40(3), 260-282.
Andersen, B., 1999. Business process improvement toolbox. ASQ Quality Press.
Aronsson, M., 2004. Education matters - but does entrepreneurship education? An interview with David Birch. Academy of Management Learning & Education, 3(3), 289-292.
Bager, L. T., Blenker, P., Rasmussen, P., & Thrane, C., 2010. Entreprenørskabsundervisning -proces, refleksion og handling. AU Center for Entreprenørskab og Innovation.
Blenker, P., Korsgaard, S., Neergaard, H., & Thrane, C., 2011. The questions we care about: paradigms and progression in entrepreneurship education. Industry and Higher Education, 25(6), 417-427.
Blenker, P., Frederiksen, S. H., Korsgaard, S., Müller, S., Neergaard, H., & Thrane, C. (2012). Entrepreneurship as everyday practice: towards a personalized pedagogy of enterprise education. Industry and Higher Education, 26(6), 417-430.
Deming, W. E., 1986. Out of the crisis. Cambridge, MA: Massachusetts Institute of Technology. Center for Advanced Engineering Study, 6.
Elbeshausen, H., Lunddahl Jensen, A., & Riis, R., 2012. Tag en bid af praksis: Pædagogisk værktøj til entreprenørskabsundervisning i praksis indenfor informationsvidenskab og kulturformidling. See: https://www.yumpu.com/da/document/view/18285529/laes-rapporten-tag-en-bid-af-praksis-fonden-for-entreprenrskab
Engeström, Y., 2001. Expansive learning at work: Toward an activity theoretical reconceptualization. Journal of education and work, 14(1), 133-156.
Engeström, Y., 2004. New forms of learning in co-configuration work. Journal of Workplace Learning, 16(1/2), 11-21.
Engeström, Y., 2007. From stabilization knowledge to possibility knowledge in organizational learning. Management learning, 38(3), 271-275.
Fairclough, N., 1992. Discourse and social change. Polity Press
Friis, M. & Hunov, A.C.A., 2013. Børnenes Underground - en koncert for børn. Unpublished.
Gibb, A., 2005. Towards the entrepreneurial university. Entrepreneurship education as a lever for change. National Council for Graduate Entrepreneurship (NCGE). Policy paper, 3, 1-46.
Hannon, P.D., 2005. Philosophies of enterprise and entrepreneurship education and challenges for higher education in the UK. The International Journal of Entrepreneurship and Innovation 6, no. 2: 105-114.
Higgins, D., Smith, K., & Mirza, M., 2013. Entrepreneurial education: reflexive approaches to entrepreneurial learning in practice. Journal of Entrepreneurship, 22(2), 135-160.
Hodge, B., Anthony, W., Gales, L., 1996. Organizational Theory: A Strategic Approach. Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ.
Honig, B., 2004. Entrepreneurship education: toward a model of contingency-based business planning. Academy of Management Learning & Education 3, no. 3: 258-273.
Klamer, A. (2011). Cultural entrepreneurship. The Review of Austrian Economics, 24(2), 141-156.
Kolb, D. A. (1984). Experiential learning: Experience as the source of learning and development (Vol. 1). Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
Kromann-Andersen, E. & Jensen, I.F., 2009. KIE-modellen: innovativ undervisning i videregående uddannelser. Erhvervsskolernes Forlag.
Löbler, H. 2006. Learning entrepreneurship from a constructivist perspective. Technology Analysis & Strategic Management, 18(1), 19-38.
McConnell, S., 2010. Rapid development: taming wild software schedules. O'Reilly Media, Inc..
Pittaway, L., & Cope, J., 2006. Entrepreneurship Education: A Systematic Review of the Evidence. See http://gees.pbworks.com/f/entrepreneurshipeducation.pdf
Rae, D., 2010. Universities and enterprise education: responding to the challenges of the new era. Journal of Small Business and Enterprise Development, 17(4), 591-606.
Sarasvathy, S. D., 1998. How Do Firms Come to Be?: Towards a Theory of the Prefirm (Doctoral dissertation, Carnegie Mellon University).
Sarasvathy, S. D., 2001. Causation and effectuation: Toward a theoretical shift from economic inevitability to entrepreneurial contingency. Academy of Management Review 26, no. 2: 243-263.
Sarasvathy, S. D., 2004. The questions we ask and the questions we care about: reformulating some problems in entrepreneurship research. Journal of Business Venturing, 19(5), 707-717.
Sarasvathy, S.D. & Venkataraman, S., 2011. Entrepreneurship as method: Open questions for an entrepreneurial future. Entrepreneurship Theory and Practice 35, no. 1: 113-135.
Shane, S. & Venkataraman, S., 2000. The promise of entrepreneurship as a field of research. Academy of Management Review 25, no. 1: 217-226.
Spinosa, C., Flores, F., & Dreyfus, H. L. (1999). Disclosing new worlds: Entrepreneurship, democratic action, and the cultivation of solidarity. MIT Press.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Elbeshausen H., Ilganaeva V.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Кожний автор може детально дізнатися про умови ліцензії - https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode