Використання соціальних мереж TikTok у брендингу українського університету

Автор(и)

  • Olena Goroshko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
  • Сайохат Бердиєва Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

DOI:

https://doi.org/10.51423/2524-0471-2021-13-2-7

Ключові слова:

стратегічна комунікація, TikTok, брендинг університету, акаунт університету в соцмережах, Україна

Анотація

Мета. Метою цієї статті є огляд просування університетів через соціальну мережу TikTok. Завдання розглядають просування через використання TikTok, дослідження використання TikTok у просуванні бізнесу, зображення університетського спілкування через використання TikTok.
Методи дослідження. До вибіркової групи входять найкращі університети України. Їх перелік витягнутий із Зведеного рейтингу вищих навчальних закладів України 2020. Вихідні дані для зведеного рейтингу вищих навчальних закладів України складені з національних рейтингів навчальних закладів України. Кожен обліковий запис університету TikTok шукає за такими кількісними показниками: кількість підписників, лайків, переглядів найпопулярніших відео. Потім оцінки ранжуються за кожним із цих показників і підраховуються сумарно. Також вивчаються способи просування та цільова аудиторія найпопулярніших акаунтів TikTok.
Результати. Отримані результати показують, що українські університети не мають єдиної стратегії використання TikTok. Проте можна виділити дві основні тенденції її розвитку:
1) спілкування, спрямоване на внутрішню аудиторію (студенти та викладачі університету) та 2) зовнішнє – залучення нових абітурієнтів. Отримані дані показують, що університетські акаунти TikTok частіше використовуються в рекламі та агітації при вступі. Вони показують і підтримують контент, що висвітлює можливості студентів після закінчення навчання, описуючи переваги вступу до навчального закладу.
Висновки. Можна стверджувати, що використання TikTok українськими університетами стає все більш популярним. Університетські акаунти TikTok демонструють найкращу ефективність та найбільшу цінність для створення бренду для цільової аудиторії університету. Водночас дослідження чітко показує, що українські університети не мають спільної комунікативної стратегії. Немає єдиних правил, що регулюють комунікативну поведінку на таких рахунках.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ahlquist, J. (2019). TikTok is Going To College, July 25, 2019, Retrieved from https://www.josieahlquist.com/2019/07/25/tiktokisgoingtocollege/.

Auxier, B., Anderson, M. (2021). Social Media Use in 2021, April 7, 2021, Retrieved from https://www.pewresearch.org/internet/2021/04/07/social-media-use-in-2021/.

Boivin, B. (2020). Getting creative: Tiktok and Instagram Reels for Student Recruitment, September 14, 2020, Retrieved from https://www.keystoneacademic.com/news/tiktok-instagram-reels-student-recruitment.

Boxin, M. J. (2020). Study on social media marketing campaign strategy - TikTok and Instagram. Thesis: S.M. in Management Studies, Massachusetts Institute of Technology, Sloan School of Management, May, 2020. Retrieved from https://dspace.mit.edu/handle/1721.1/127010.

Diteljan, M. (2020). What time is it? Why your institution should be using TikTok, March 11, 2020, Retrieved from https://www.weareglacier.org/edu-marketing-blog/what-time-is-it-why-your-institution-should-be-using-tiktok.

Hutchinson, A. (2021). TikTok Maintains its Position at the Top of the Monthly App Download Chart, Despite Rising Competition, May 6, 2021, Retrieved from https://www.socialmediatoday.com/news/tiktok-maintains-its-position-at-the-top-of-the-monthly-app-download-chart/599740/.

Mio, H. (2021). College students are getting valuable career experience working as brand ambassadors for companies like TikTok and Bumble, April 24 2021, Retrieved from https://www.cnbc.com/2021/04/24/tiktok-bumble-others-are-hiring-college-students-as-brand-ambassadors.html.

Most popular mobile social networking apps in the United States as of September 2019, by user engagement, (2019). Retrieved from https://www.statista.com/statistics/579358/most-popular-us-social-networking-apps-ranked-by-engagement/

Sehl, K. (2021). 23 Important TikTok Stats Marketers Need to Know in 2021, May 5, 2021, Retrieved from https://blog.hootsuite.com/tiktok-stats/#General_TikTok_stats.

Singh, B. (2020). Leveraging TikTok for increased social brand awareness, Apr 28, 2020, Retrieved from https://keap.com/business-success-blog/marketing/social-media/leveraging-tiktok-for-increased-social-brand-awareness.

TikTok for Higher Ed: The latest education Social Media Marketing Trend, (2020). December 2, 2020, Retrieved from https://www.higher-education-marketing.com/blog/tiktok-for-higher-ed-the-latest-education-social-media-marketing-trend.

TikTok Launches #EduTokXCampus, Partners with Leading Educational institutions to Promote Knowledge Sharing through Content Creation, (2019). 4 September 2019, Retrieved from https://newsroom.tiktok.com/en-in/tiktok-launches-edutokxcampus-partners-with-leading-educational-institutions-to-promote-knowledge-sharing-through-content-creation.

Top Social Media Apps Worldwide for January 2020 by Downloads (2020). February 21, 2020, Retrieved from https://sensortower.com/blog/top-social-media-apps-worldwide-january-2020

Top Apps Worldwide for April 2021 by Downloads, (2021). May 4, 2021, Retrieved from https://sensortower.com/blog/top-apps-worldwide-april-2021-by-downloads?utm_content=buffer44950&utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=buffer.

Warack, H. (2020). New and Next: TikTok for Higher Education, July 24, 2020, Retrieved from https://www.ruffalonl.com/blog/enrollment/new-and-next-tiktok-for-higher-education/.

##submission.downloads##


Переглядів анотації: 527

Опубліковано

2022-01-25

Як цитувати

Goroshko, O., & Berdiieva, S. (2022). Використання соціальних мереж TikTok у брендингу українського університету. Соціальні комунікації: теорія і практика, 13(2), 171–183. https://doi.org/10.51423/2524-0471-2021-13-2-7

Номер

Розділ

Прикладні соціально-комунікаційні технології