РІВНІСТЬ ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Курдюмова
  • Володомир М'ясников
  • Тетяна Шапошникова

Ключові слова:

світові тенденції освіти, стратегія освіти, забезпечення рівних освітніх результатів, лідерство в освіті, комунікативні практики навчання, конструктивізм

Анотація

Дослідження носить міждисциплінарний характер. У ньому використовувався комплекс методів: теоретичні методи (категоріальний аналіз понять, які використовуються для опису феномена освіти як інституту соціалізації, покликаного забезпечити рівність в отриманні освіти, його доступність); історико-педагогічний аналіз, що дозволив виділити, структурувати і описати етапи розвитку проблеми; компаративістський метод, що дає можливість виявити і вивчити загальні та особливі підходи у вирішенні проблеми в різних країнах. Представлена ​​авторська точка зору, яка дозволяє довести можливість і доцільність використання конструктивістського підходу до проведення міждисциплінарних досліджень в освіті з питань забезпечення рівних можливостей і результатів в освіті в умовах соціальної нерівності. Висновки дослідження дають можливість розробити і запропонувати рекомендації для педагогічної практики, шляхи вирішення проблеми, найважливішими серед яких виступають використання лідерства в освіті, комунікативних практик навчання і формування комунікативних компетенцій викладачів для ефективного їх використання в своїй діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Frumin, I.D. (2006), “Main Approaches to the Problem of Equal Educational Opportunities”, Voprocy’ obrasovaniya [Proсeedings of Education], № 2, 2006. pp. 5-23.

Nieto, Sonia (2005), Public Education in the Twentieth Century and beyond: High Hopes, Broken Promises, and an Uncertain Future. Harvard Educational Review, 75 (1), pp. 57-78.

Nechitajlo, I.S. (2015), Society Changes through Educational changes: Illusion or Reality? : Nar. Ykr. Akad., Isd.-vo NYA, Kharkiv, 552 p.

Bourdieu P., (2007). Reproduction: the Elements of Educational Theory, M.: Prosveshhenie, 267 p.

Gerasimov, G.I. (2005), Education Transformation as a sociocultural potential of Russian Society, Abstract of the D.Sc. (philos. Sci), Rostov-on-Don, 48 p.

Stepin, V.S., (2010), Where is the Russian Culture Going?, in Stepin, V.S., Zapesotsky, A.S. (Eds.), Proceedings of the Round Table “Where is the Russian Culture Going?”, 27–28 june 2009, StPb.: StpbGUP, pp. 7–15.

Osipov, A.M. (2004), Sociology of Education in Russia: Problems and Perspectives, SOCZIS, № 7, pp. 120-127.

Nechitajlo, I.S. (2015), Society Changes through Educational Changes: Illusion or Reality? : Nar. Ykr. Akad., Isd.-vo NYA, Kharkiv, 552 p.

Popper, K.P. (1992) The Open Society and its Enemies, V.1, M.: Fenix, 448 p., - 150 p.

Frumin, I.D. (2006), “Main Approaches to the Problem of Equal Educational Opportunities”, Voprocy’ obrazovaniya [Proceedings of Education], № 2, 2006. pp. 5-23.

Konstantinovsky, D.L., (1999), Dynamics of Inequlity. The Russian Youth in a Changing Society: Orientation and Ways in Education (from 1960-th to 2000), in Shubkin, V.N. (Ed.), M.: E’ditorial YRSS, 213 p.

Omel’chenko, E.L., (2002), HE for socially marginalized groups: Accessibility’s Analysis, HE Accessibility in Russia. М.: NICP, pp. 22–37

Omel’chenko, E.L., Luk’yanova E.L.,(2004), Regional Educational Nets in the Light of HE accessibility: New Possibilities and New Exclusions, HE Accessibility in Russia. М.: NICP, 112 p.

Goodlad, J. (1996), “Democracy, education, and community”, in Soder R. (Ed.), Democracy, Education and the Schools. Jossey-Bass, 189 p., р. 87.

Stepin, V.S., (2009), Post-non-Classicism: Philosophy, Science, Culture, SPb.: Izdatelsky Dom “Mir”, pp. 249-295.

Berger, P., Luman T.( 1995), Sotsial'noe konstruirovanie real'nosti (Traktat po socziologii znaniia), Social Construction of the Reality, М.: Меdium, 323 p.

Gergen K.J. (2003), Social Constructionism: Knowledge and Practice, Minsk: BGY, 232 p.

Ulanovsky, A.M., (2009), Quality Researches: Approaches, Strategies, Methods, Psychological Journal, V. 30, № 2, pp. 5-19.

Romanova, L.A., (2009), The Theory of Social Constructivism and composite performatives, The Bulletin of Volgograd Univ., Series 2. Linguistics, №2 (10). pp. 103-109.

21. Konstantinovsky, D.L., (1999), Dynamics of Inequlity. The Russian Youth in a Changing Society: Orientation and Ways in Education (from 1960-th to 2000), in Shubkin, V.N. (Ed.), M.: E’ditorial YRSS, 213 p.

Barber M., Mourshed M. (2010), Shape the Future: How Good Education Systems can become Great in the Decade ahead.: Theoretical and Applied Research , available at: [http://docplayer.ru/57430850-I-sozdanie-m-barber-m-murshed.html](accessed at 31.10.2018)

Personal, Social, Health and Economic Education PSHE, available at: (www.curriculumonline.gov.uk) accessed at 10.09.2018.

The Leadership, Communication and Culture course , available at: (warwickinlondon@warwick.ac.uk) (accessed at 16.09.2018).

"The Teachers' Disciplinary (England) Regulations 2012". The Stationery Office. 28 February 2012. No. 560 Regulation 2. Retrieved 9 August 2016. (accessed at 25.09. 2018)

NCTL Framework Document" (PDF). gov.uk. November 2015, available at www.education.gov.uk/nationalcollege (accessed at 24.09.2018 )

Education charity building a network of exceptional school leaders at all levels, to transform the life changes of children who need it most, available at (“AmbitionSchoolL'ship‏ @Ambition_SL ) (accessed at 22.09.2018)

Brighthouse H. (1995) In Defence of Educational Equality // Journal of Philosophy of Education, Vol. 29, No. 3. pp. 415-420

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-18

Як цитувати

Курдюмова, И., Мясников, В., & Шапошникова, Т. (2019). РІВНІСТЬ ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМ ОСВІТИ. Соціальні комунікації: теорія і практика / Social Communications: Theory and Practice, 8(1), 68–76. вилучено із https://new.comteka.com.ua/index.php/journal/article/view/66

Номер

Розділ

Прикладні соціально-комунікаційні технології