КОМУНІКАЦІЙНІ ПЛАТФОРМИ: СУЧАСНЕ БАЧЕННЯ

Автор(и)

  • Анжеліка Досенко Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.51423/2524-0471-2021-12-1-4

Ключові слова:

комунікаційна платформа, соціальні мережі, веб-платформи, інтернет, користувачі

Анотація

Мета дослідження є теоретичне обґрунтування явища «Комунікаційна платформа».

Нині у прикладних соціально-комунікаційних технологіях  відбувається нашарування термінологічного апарату: класифікація та ідентифікація термінів та теоретико-методологічної бази.

Методи дослідження метод теоретичного аналізу використаний для вивчення існуючих точок зору та чіткого виведення визначення поняття «комунікаційна платформа».

 Метод порівняння для виведення авторського бачення щодо існування та функціонування  характеристик дефініції «Комунікаційна платформа» та відмежування його від інших типів платформ.

Метод соціологічного опитування сприяв практичному баченню комунікаційної платформи як самостійної одиниці, що здатна піднімати соціально важливі теми та сприяти вирішенню важких питань.

Результати дослідження продемонстрували відмінність між термінами «Соціальні мережі» та «Комунікаційна платформа». Наявна класифікація платформ, різниця між ними. Наведено власне бачення термінологічної одиниці. Такий підхід продемонстрував потребу в подальшому науковому вивчення явища, потребі уніфікації підходу до опису  платформінгу як процесу в прикладних соціально-комунікаційних технологіях.

Детально розглянуто соціальні мережі як комунікаційну одиницю, описано риси, що відрізняють між собою платформи та соціальні мережі.

Висновки акцентують увагу на подальшій необхідності вивченні комунікаційних платформ як прикладних наукових одиниць. Запропоновано визначення явища з огляду на авторське бачення. Акцентується увага на рисах притаманних саме комунікаційним платформам.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Kitsa, M. (2018). Rol sotsialnykh merezh u suchasnii zhurnalistytsi. Lviv Polytechnic National University Institutional Repository [The role of social networks in modern journalism. Lviv Polytechnic National University Institutional Repository], № 896, 98–105. https://doi.org/10.23939/sjs2018.01.107

Kurban, O. (2016). Zahalna kharakterystyka suchasnoho internet-prostoru v konteksti vykorystannia sotsialnykh onlain-merezh. Polihrafiia i vydavnycha sprava, [General characteristics of the modern Internet space in the context of the use of social online networks. Printing and publishing], № 1(71), 216–225.

Tyshko, V.O. (2014). Rol sotsialnykh merezh u navchalnomu protsesi Umanskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Pavla Tychyny. [The role of social networks in the educational process Uman State Pedagogical University named after Pavel Tychyna]. http:// informatika.udpu.org.ua/?page_id=1207.

Onyshhenko, O. S., Gorovyj, V. M., Popyk, V. I. ta in. (2013). Sotsialni merezhi yak chynnyk rozvytku hromadianskoho suspilstva [Social networks as a factor in the development of civil society]. Kyiv, 220. http://irbis-nbuv.gov.ua/everlib/item/er-0003166

Turchyn, A. (2016). Klasyfikatsiia sotsialnykh merezh Aktualni zadachi i dosiahnennia u haluzi kibernetyky. Materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii,[ Classification of social networks Current challenges and achievements in the field of cybernetics. Proceedings of the All-Ukrainian scientific-practical conference], 206.

Filina, O. (2020). Rol ta vydy kontentu pry prosuvanni v sotsialnykh merezhakh. «Ekonomika. Menedzhment. Biznes» [The role and types of content in promotion on social networks. Economy. Management. Business] № 1(31), 75–81.

Khymytsia, N. (2017). Sotsialni merezhi yak innovatsiinyi zasib formuvannia istorychnoi informatsii. Lviv Polytechnic National University Institutional Repository [Social networks as an innovative means of forming historical information. Lviv Polytechnic National University Institutional]. http://ena.lp.edu.ua

##submission.downloads##


Переглядів анотації: 441

Опубліковано

2021-08-31

Як цитувати

Досенко, А. (2021). КОМУНІКАЦІЙНІ ПЛАТФОРМИ: СУЧАСНЕ БАЧЕННЯ. Соціальні комунікації: теорія і практика / Social Communications: Theory and Practice, 12(1), 101–110. https://doi.org/10.51423/2524-0471-2021-12-1-4

Номер

Розділ

Теорія та історія соціальних комунікацій