КОМУНІКОЛОГІЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ

Автор(и)

  • Ольга Зорич
  • Хатіджа Беріша
  • Миленко Джелотович
  • Міле Ракич

Ключові слова:

комунікологія, соціальна педагогіка, освіта

Анотація

Педагогічне спілкування можна відрізнити від загальної комунікативної практики людини в суттєвому, телеологічному, функціональному та формальному сенсі, відзначивши особливості ситуації спілкування та комунікативного акту, що властиві навчальному процесу та навчанню, маючи на увазі, що освіта, яка складає основу освіти, крім соціально-генераційного (передача знань від покоління до покоління) та індивідуального аспекту (розвиток особистості), також визначається аспектом взаємодії та спілкування. Суть виховання є частиною міжособистісних відносин, які не можуть реалізовуватися за межами комунікативної взаємодії як первинних людських стосунків та основного елемента (крім роботи) соціальної структури. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Cvetanović, B. (2002): Communication in class, Class and upbringing, Belgrade.

Friedman Schulz von Thun, (2014): How we talk, Laguna, Belgrade.

Jovanović, B. (2004): “Pedagogical communication”, In: Communication and media, Faculty of Pedagogy in Jagodina, Institute for pedagogical research in Belgrade, pp. 266-279.

Novaković, D., Matijašević, M., Zorić O., (2017): Social deviations, Sven, Niš.

Suzić, N, (2003): Efficient pedagogical communication, Educational technology, Belgrade.

Zorić, Olga (2017): Social pedagogy, KIB, Niš.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-18

Як цитувати

Zoric, O., Berisa, H., Dzelotovic, M., & Rakic, M. (2019). КОМУНІКОЛОГІЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ. Соціальні комунікації: теорія і практика, 8(1), 61–67. вилучено із https://new.comteka.com.ua/index.php/journal/article/view/65

Номер

Розділ

Прикладні соціально-комунікаційні технології