КОМУНІКОЛОГІЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ
Ключові слова:
комунікологія, соціальна педагогіка, освітаАнотація
Педагогічне спілкування можна відрізнити від загальної комунікативної практики людини в суттєвому, телеологічному, функціональному та формальному сенсі, відзначивши особливості ситуації спілкування та комунікативного акту, що властиві навчальному процесу та навчанню, маючи на увазі, що освіта, яка складає основу освіти, крім соціально-генераційного (передача знань від покоління до покоління) та індивідуального аспекту (розвиток особистості), також визначається аспектом взаємодії та спілкування. Суть виховання є частиною міжособистісних відносин, які не можуть реалізовуватися за межами комунікативної взаємодії як первинних людських стосунків та основного елемента (крім роботи) соціальної структури.
Завантаження
Посилання
Cvetanović, B. (2002): Communication in class, Class and upbringing, Belgrade.
Friedman Schulz von Thun, (2014): How we talk, Laguna, Belgrade.
Jovanović, B. (2004): “Pedagogical communication”, In: Communication and media, Faculty of Pedagogy in Jagodina, Institute for pedagogical research in Belgrade, pp. 266-279.
Novaković, D., Matijašević, M., Zorić O., (2017): Social deviations, Sven, Niš.
Suzić, N, (2003): Efficient pedagogical communication, Educational technology, Belgrade.
Zorić, Olga (2017): Social pedagogy, KIB, Niš.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Zoric O., Berisa H., Dzelotovic M., Rakic M.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Кожний автор може детально дізнатися про умови ліцензії - https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode