Інновації та бізнес-моделі для індустрії цифрових новин: критичний підхід до частини бразильської реальності
DOI:
https://doi.org/10.51423/2524-0471-2021-13-2-6Ключові слова:
бізнес-модель, інновації, медіа, журналістикаАнотація
Протягом останніх років журналістська галузь зіткнулася з великою кризою зі зниженням доходів, великими звільненнями та низьким тиражем. Бізнес-модель, яка колись базувалася на дефіциті й продажах аудиторії рекламодавцям, тепер застаріла, а новий сценарій вимагає змінити культуру та роботу компаній. Беручи це до уваги, робота представляє дискусію про деякі з нових моделей бізнесу та доходів, прийнятих бразильськими ЗМІ. Для побудови цього дослідження ми вважаємо, що бізнес-модель все ще залишається невирішеною проблемою для цієї галузі, і наводимо вісім прикладів чотирьох великих видавців і чотирьох незалежних медіа, щоб проаналізувати, як проблема вирішується в Бразилії. Ми пропонуємо панораму вибору та адаптацій, які допомагають нам зрозуміти, які рішення приймаються в нашій країні.
Завантаження
Посилання
Anderson, C.W.; Bel, E & Shirky, C. 2013. Post-Industrial Journalism - Adapting to the Present, Tow Center for Digital Journalism, Columbia Journalism School. Retrieved from http://towcenter.org/research/post-industrial-journalism
Bustos, J. C., & Uranga, M. G. (2011). 2011. Introduction, in innovation: Economic, social and cultural aspects. Current Research Series n. 5. Reno: Center for Basques Studies, p. 6-7.
Castells, M. 1999. A sociedade em rede. São Paulo: Paz e Terra.
Christensen, C. M. 1998. The innovator’s Dilemma. Harper Business Essentials.
Christensen, C. M., et al. 2015. What is Disruptive Innovation? Harvard Business Review, 93, n. 12, p. 44–53.
Corrêa, E. S.; Lima, M.C. 2010. Negócios de mídia na era da midiatização: uma reflexão sobre os modelos de exposição e interação. Prisma.com, n. 12.
Corrêa, E. S. 2005. Digital Media in Brazil: Crisis or new identity?. Brazilian Journalism Research, vol. 1. n. 2.
Gomes, P. 2015. New Business Models for News. Retrieved from https://medium.com/new-business-models-for-news
Grueskin, B.; Seave, A; Graves, L. 2011. The Story So Far: What We Know About the Business of Digital Journalism. New York: Columbia Journalism School.
Jarvis, J. 2015. Geeks Bearing Gifts. Retrieved from https://medium.com/geeks-bearing-gifts
Picard, R. 2013. Criação de valor e o futuro das organizações jornalísticas. Porto: media XXI.
Purcell, K. et al. 2010. Understanding the participatory news consumer: How Internet and cell phone users have turned news into a social experience, Pew Internet & American Life Project.
Saarikoski, L. 2012. Herding the cats: How to lead journalists in the digital age. Reuters Institute for Study of Journalism.
Seiken, J. 2015. What Would a Time Traveler Tell Media Companies. Retrieved from https://medium.com/thoughts-on-media/what-would-a-time-traveler-tell-media-companies-ffc109de3941#.q102um7u6
Shirky, C. 2015. Response to article ‘Tech is Eating Media. Now What?’. Retrieved from https://medium.com/@cshirky/john-one-key-source-of-anxiety-for-the-current-transition-should-be-the-role-of-the-advertiser-e0c054d94e75#.sudz1k6j0
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Elizabeth Saad Correa, Stefanie C. da Silveira
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Кожний автор може детально дізнатися про умови ліцензії - https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode