Інновації та бізнес-моделі для індустрії цифрових новин: критичний підхід до частини бразильської реальності

Автор(и)

  • Elizabeth Saad Correa Керівник дослідження цифрових медіа в Університеті м. Сан-Паулу
  • Stefanie C. da Silveira кафедра журналістики у Федеральному університеті Санта-Катаріни (UFSC) та в аспірантурі з журналістики (PPGJOR-UFSC) Університету Сан-Паулу (PPGCOM/USP)

DOI:

https://doi.org/10.51423/2524-0471-2021-13-2-6

Ключові слова:

бізнес-модель, інновації, медіа, журналістика

Анотація

Протягом останніх років журналістська галузь зіткнулася з великою кризою зі зниженням доходів, великими звільненнями та низьким тиражем. Бізнес-модель, яка колись базувалася на дефіциті й продажах аудиторії рекламодавцям, тепер застаріла, а новий сценарій вимагає змінити культуру та роботу компаній. Беручи це до уваги, робота представляє дискусію про деякі з нових моделей бізнесу та доходів, прийнятих бразильськими ЗМІ. Для побудови цього дослідження ми вважаємо, що бізнес-модель все ще залишається невирішеною проблемою для цієї галузі, і наводимо вісім прикладів чотирьох великих видавців і чотирьох незалежних медіа, щоб проаналізувати, як проблема вирішується в Бразилії. Ми пропонуємо панораму вибору та адаптацій, які допомагають нам зрозуміти, які рішення приймаються в нашій країні.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Anderson, C.W.; Bel, E & Shirky, C. 2013. Post-Industrial Journalism - Adapting to the Present, Tow Center for Digital Journalism, Columbia Journalism School. Retrieved from http://towcenter.org/research/post-industrial-journalism

Bustos, J. C., & Uranga, M. G. (2011). 2011. Introduction, in innovation: Economic, social and cultural aspects. Current Research Series n. 5. Reno: Center for Basques Studies, p. 6-7.

Castells, M. 1999. A sociedade em rede. São Paulo: Paz e Terra.

Christensen, C. M. 1998. The innovator’s Dilemma. Harper Business Essentials.

Christensen, C. M., et al. 2015. What is Disruptive Innovation? Harvard Business Review, 93, n. 12, p. 44–53.

Corrêa, E. S.; Lima, M.C. 2010. Negócios de mídia na era da midiatização: uma reflexão sobre os modelos de exposição e interação. Prisma.com, n. 12.

Corrêa, E. S. 2005. Digital Media in Brazil: Crisis or new identity?. Brazilian Journalism Research, vol. 1. n. 2.

Gomes, P. 2015. New Business Models for News. Retrieved from https://medium.com/new-business-models-for-news

Grueskin, B.; Seave, A; Graves, L. 2011. The Story So Far: What We Know About the Business of Digital Journalism. New York: Columbia Journalism School.

Jarvis, J. 2015. Geeks Bearing Gifts. Retrieved from https://medium.com/geeks-bearing-gifts

Picard, R. 2013. Criação de valor e o futuro das organizações jornalísticas. Porto: media XXI.

Purcell, K. et al. 2010. Understanding the participatory news consumer: How Internet and cell phone users have turned news into a social experience, Pew Internet & American Life Project.

Saarikoski, L. 2012. Herding the cats: How to lead journalists in the digital age. Reuters Institute for Study of Journalism.

Seiken, J. 2015. What Would a Time Traveler Tell Media Companies. Retrieved from https://medium.com/thoughts-on-media/what-would-a-time-traveler-tell-media-companies-ffc109de3941#.q102um7u6

Shirky, C. 2015. Response to article ‘Tech is Eating Media. Now What?’. Retrieved from https://medium.com/@cshirky/john-one-key-source-of-anxiety-for-the-current-transition-should-be-the-role-of-the-advertiser-e0c054d94e75#.sudz1k6j0

##submission.downloads##


Переглядів анотації: 202

Опубліковано

2022-01-25

Як цитувати

Saad Correa, E., & С. da Silveira S. (2022). Інновації та бізнес-моделі для індустрії цифрових новин: критичний підхід до частини бразильської реальності. Соціальні комунікації: теорія і практика / Social Communications: Theory and Practice, 13(2), 129–140. https://doi.org/10.51423/2524-0471-2021-13-2-6

Номер

Розділ

Прикладні соціально-комунікаційні технології