ГРАФІТІ ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ СУБКУЛЬТУРНИХ ГРУП
Ключові слова:
коммунікація, культура, субкультурні групи, граффіті, молодьАнотація
У цій роботі ми спробуємо знайти частку графіті в спілкуванні субкультурних груп. Із цією метою ми зобразимо частину результатів обширного дослідження так званої сцени графітів у Ніші, у рамках якого було проаналізовано 1514 записаних та знятих графіті. Ми маємо намір визначити графіті як знаки, які досягають повного виразного ефекту в контексті простору, у якому вони походять. У цій роботі ми використовували безліч порівняльних методів, але в першу чергу ми використовували спостереження та аналіз зібраного вмісту.
Дослідження показало, що субкультурні групи прагнуть використовувати графіті як засіб комунікації, що їх зміст вказує на те, що воно є виразом розриву між поколіннями, але що в більш широкому контексті воно перевершує розрив між поколіннями й стає виразом соціального конфлікту .
Завантаження
Посилання
Abercrombie, N., Hill, S., Turner, B., The Penguin Dictionary of Sociology, Penguin Books, London, 1994.
Božilović, N., Izvan glavnog toka:Sociologija muzičkih potkultura, Niški kulturni centar, Niš, 2009.
Djordjević, R., Grad i društvene promene, Centar 018, Niš, 2001.
Eko, U., Kultura, informacija, komunikacija, Nolit, Beograd, 1973.
Ganz, N., Graffiti world, Abrams books, North America, 2009.
Hebdidž, D., Potkultura: značenje stila, Rad, Beograd, 1980.
Iveson, K., Publics and the city, Blackwell Publishing, London, 2007.
Lewisohn, C., Street art, Tate Publishing, London, 2008.
Matkovic, T., Kvantitativni pogled u rave subkulturu: pregled karakteristika segmenta populacije rave subkulture, Filozofski fakultet, Zagreb, 2000.
Miletić, M., Komunikološi leksikon, Megatrend univerzitet, Beograd, 2000.
Milutinović, M., Kriminologija, Savremena administracija, Beograd, 1981.
Perasović, B., Urbana plemena, Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 2001.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Костадинович М., Йованович О.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Кожний автор може детально дізнатися про умови ліцензії - https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode