Tabloid Dailies як лідер ринку словацької щоденної преси

Автор(и)

  • Вероніка Ціллінгова Університет Костянтина Філософа в м. Нітра (Словацька Республіка).

DOI:

https://doi.org/10.51423/2524-0471-2024-16-1-7

Ключові слова:

щоденний таблоїд, лідер продажу, словацька щоденна преса

Анотація

Стаття присвячена питанню, коли словацькі таблоїди стали лідером ринку словацьких щоденних газет. Автор аналізує результати аудиту проданого тиражу словацьких щоденних газет "Nový čas" і "Plus JEDEN DEŇ" у період з грудня 2006 року по грудень 2023 року та порівнює їх із проданим тиражем інших словацьких щоденних газет, залучених до аудиту протягом цього періоду. Порівняння, представлене в цій статті, базується на даних "Бюро аудиту циркуляції", які є загальнодоступними в Інтернеті. Мета цього дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати, коли бульварна газета "Plus JEDEN DEŇ" стала другим найбільш продаваним словацьким періодичним виданням із щоденною періодичністю після провідного бульварного щоденника "Nový čas", і як розвивалася ця тенденція.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Lincényi, M. & Kohuťár, M. (2009). Fenomén bulvár na Slovensku. Bratislava: IRIS, 172.

Veverková, V. (2014). Bulvár a bulvarizácia dennej tlače. Ljubljana: KUD Apokalipsa, 168.

Tušer, A. (2011). Slovenská periodická tlač v rokoch 1990-2010. Otázky žurnalistiky, 54(1–2), 94-105. https://www.ceeol.com/search/previewpdf?id=185339

Serafínová, D. & Vatrál, J. (2005). Náčrt dejín slovenskej žurnalistiky. Ružomberok: Verbum, 214.

Šefčák, L. & Duhajová, Z. (1999). Dejiny slovenského novinárstva 1918–1968. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 245.

##submission.downloads##


Переглядів анотації: 27

Опубліковано

2024-05-27

Як цитувати

Cillingová, V. (2024). Tabloid Dailies як лідер ринку словацької щоденної преси. Соціальні комунікації: теорія і практика / Social Communications: Theory and Practice, 16(1), 38–52. https://doi.org/10.51423/2524-0471-2024-16-1-7

Номер

Розділ

Теорія та історія журналістики