Tabloid Dailies як лідер ринку словацької щоденної преси
DOI:
https://doi.org/10.51423/2524-0471-2024-16-1-7Ключові слова:
щоденний таблоїд, лідер продажу, словацька щоденна пресаАнотація
Стаття присвячена питанню, коли словацькі таблоїди стали лідером ринку словацьких щоденних газет. Автор аналізує результати аудиту проданого тиражу словацьких щоденних газет "Nový čas" і "Plus JEDEN DEŇ" у період з грудня 2006 року по грудень 2023 року та порівнює їх із проданим тиражем інших словацьких щоденних газет, залучених до аудиту протягом цього періоду. Порівняння, представлене в цій статті, базується на даних "Бюро аудиту циркуляції", які є загальнодоступними в Інтернеті. Мета цього дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати, коли бульварна газета "Plus JEDEN DEŇ" стала другим найбільш продаваним словацьким періодичним виданням із щоденною періодичністю після провідного бульварного щоденника "Nový čas", і як розвивалася ця тенденція.
Завантаження
Посилання
Lincényi, M. & Kohuťár, M. (2009). Fenomén bulvár na Slovensku. Bratislava: IRIS, 172.
Veverková, V. (2014). Bulvár a bulvarizácia dennej tlače. Ljubljana: KUD Apokalipsa, 168.
Tušer, A. (2011). Slovenská periodická tlač v rokoch 1990-2010. Otázky žurnalistiky, 54(1–2), 94-105. https://www.ceeol.com/search/previewpdf?id=185339
Serafínová, D. & Vatrál, J. (2005). Náčrt dejín slovenskej žurnalistiky. Ružomberok: Verbum, 214.
Šefčák, L. & Duhajová, Z. (1999). Dejiny slovenského novinárstva 1918–1968. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 245.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Вероніка Ціллінгова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Кожний автор може детально дізнатися про умови ліцензії - https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode